Haber

TP Vision, FC Barcelona ile uzun vadeli “Ana Sponsorluk” anlaşması imzaladı.

Ambilight TV, TP Vision & FC Barcelona’nın sponsorluğunda A takımı erkek futbol formasının kolunda belirgin bir şekilde yer alacak.

Philips Ambilight TV izleyicileri, dünyaca ünlü futbol takımının maçlarını sürükleyici bir izleme deneyimiyle yaşayacak.

Philips TV, Philips Sound ve AOC Audio çalışmalarının tasarım, üretim ve satışından sorumlu olan TP Vision; TV, ekran ve ses cihazları konusunda dünyaca ünlü efsane futbol takımı FC Barcelona ile ortaklığını duyurdu.

Ortaklık, TP Vision’ın dünya lideri TV ve ses ürünleri yelpazesini sergileyecek ve şirketin Ambilight TV teknolojisinin izleyicilere sunduğu sürükleyici izleme deneyimini vurgulayacak.

Kulübün üç ana sponsorundan biri olan Ambilight TV, 2022/23 sezonunun son maçlarına denk gelecek şekilde 28 Mayıs’tan itibaren erkekler A takım formasının kolunda olacak. Ambilight TV, tabii ki stadyumun içinde de formda gösterilecek.

A takımlarının erkek ve kadın futbol takımlarından değerli oyuncular da marka elçileri olarak markanın ürün yelpazesini ve benzersiz Philips Ambilight TV özelliklerini deneyimlemeye davet edilecek.

Kulübün ana sponsoru olan TP Vision, Avrupa’nın en büyük ve en yenilikçi spor salonu olma yolunda ilerleyen yeni Spotify Camp Nou’nun görsel-işitsel altyapısı için TV ve Görüntü sağlayıcısı olarak değerli bir rol oynayacak.

Anlaşma kapsamında TP Vision’a kulübün diğer profesyonel spor takımları ile erkekler ve bayanlar birinci grupları ile ilişki kurma hakkı verildi.

Tarlalarının en temizleri güçlerini birleştirdi

TP Vision ve FC Barcelona arasındaki iş birliği, proaktif bir biçimde kendi alanlarında en uygun olma ideolojileri doğrultusunda her iki organizasyonun da prestijini artıracak bir stratejiye sahip.

TP Vision ve FC Barcelona, ​​maçları nerede olurlarsa olsunlar taraftarlara harika bir gösteri sunmayı ve spor aktivitelerini alışılmışın dışına çıkarmayı planlıyor.

FC Barcelona gururla “bir kulüpten daha fazlası” olduğunu savunurken, TP Vision Ambilight TV’yi tüketiciye “bir TV’den daha fazlası” olarak sunuyor.

Philips Ambilight TV’lerde, setin arka kenarları boyunca şeritler halinde sıralanan entegre renkli LED’ler, ekrandaki manzarayla eşleşerek arkadaki duvara sürekli değişen bir ışık halesi yansıtır.

TP Vision tarafından yapılan araştırma, Ambilight’ın gelişmiş özelliğinin spor izlemede de kullanılabileceğini ve özellikle futbolda başarılı olduğunu gösteriyor. Tüketici elektroniği sektöründe en yüksek memnuniyet derecesi ile büyük bir başarıya imza atan Ambilight, mevcut müşterilerin tekrar satın almalarında da değerli bir unsurdur.

Ambilight TV, stadyumu konutlara taşıyor!

2022-2023 La Liga döneminin şampiyonu olan FC Barcelona, ​​hem dünya çapında taraftar desteği hem de maç günlerinde sunduğu coşkulu deneyim ile dünyanın en sevilen futbol kulüpleri arasında yer alıyor. Ancak hayranların sadece bir kısmı bu coşkulu deneyimi Spotify Camp Nou’da canlı olarak izleyebiliyor. İki kurum arasındaki bu ortaklık, Ambilight TV’yi Barselona’daki pek çok izleyiciye tanıtacak ve tüm sporseverlerin evlerindeki Philips TV’lerinde Spotify Nou Camp’teki eşsiz canlı maç deneyimini ve gösterisini deneyimlemelerine olanak tanıyacak.

Kostas Vouzas, CEO, TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas) bu ortaklıktailgili “FC Barcelona gibi küresel bir spor ikonu ile ortak olabildiğimiz için çok mutluyuz. Bu yeni ortaklık, her iki organizasyonumuzun da tekliflerini alışılmışın çok ötesine taşımaya ve hayranlarımıza evde ve canlı olarak benzersiz bir deneyim sunmaya çabalaması açısından doğal bir uyum yaratıyor. Milyonlarca insan şimdiden evlerinde benzersiz Ambilight televizyonlarımızın keyfini çıkarıyor. Stratejimizin bir parçası olarak FC Barcelona ile yaptığımız bu uzun vadeli ortaklık, Ambilight deneyimini gerçekten hak ettiği seviyeye taşıyacak.”söz konusu.  

FC Barcelona adına açıklama yapan takımın Pazarlama Departmanı Başkan Yardımcısı Juli Guiukonuyla alakalıdır: “TP Vision’ı FC Barcelona’nın yeni Ana Sponsoru olarak ağırlamaktan gurur duyuyoruz. Barça, hem saha içinde hem de saha dışında her zaman büyüklük arayışında öne çıktı. Bu anlaşmayı da bunun bir başka başarılı örneği olarak görebiliriz çünkü elektronik ve görsel-işitsel teknolojilerde dünya lideri olan bir şirketle anlaşma yapıyoruz. Ambilight gibi bir yenilik sayesinde futbolu evlerinden takip eden milyonlarca taraftar için maç deneyimini büyüleyici ve son derece tatmin edici bir yolculuğa dönüştüren çok uluslu bir şirketle yola çıkmak, FC Barcelona’nın ticari stratejisinde dev bir adım.”söz konusu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

boztepehaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu